5.3.17

Čtecí koutek snů

Měsíc březen je, jak jistě všichni víte, také měsícem knihy. Ve spolupráci s internetovým vyhledávačem nábytku a dekorací Favi.cz, který se mimo sdružování krásných produktů do domova také snaží inspirovat své návštěvníky k vybavení vlastní domácnosti, Vám dnes, milý čtenáři, přináším článek o mém čtecím koutku snů, který jsem vytvořila právě s produkty již zmíněného vyhledávače. 

Osobně nejsem moc velký bytový designer, a proto se většinou při zařizování řídím heslem: „V jednoduchosti je krása.“, to si myslím platí i u mého čtecího koutku. Vybírání produktů pro mne nebylo snadným rozhodováním, protože Favi má ve své nabídce jeden krásnější než druhý. I přes pernou dobu strávenou nad výběrem jsem dospěla ke konečnému výsledku, který již můžete vidět na obrázku. 

Každý čtenář má jistě své individuální preference co se čtecí rutiny týče. Už párkrát jsem si knihou zkoušela zkrátit dlouhé chvíle při cestě vlakem či autobusem, ale mé čtení většinou skončilo hned u prvních kapitol. Okolní hluk je pro mne velkým nepřítelem a já se bez klidu a ticha jednoduše na čtení nedokáži soustředit. Člověku se jistě čte mnohem lépe, když se s knihou v ruce může usadit doma na pohodlné sedačce či křesílku. 

Jakožto milovník výtvarného umění všeho druhu také v místnostech ocením hezky vypadající plakát či samotný obraz. Většinou právě takové maličkosti dokáží místnost zútulnit, ale také od základů zcela změnit.
Líbí se Vám některý z produktů na obrázku? Všechny je v jednotlivých kategoriích můžete najít na Favi.cz























A jak by měl vypadat právě Váš vysněný čtecí koutek? 

1 komentář:

  1. Pěkně sis to promyslela, moc se mi líbí gauč :)
    Můj koutek najdeš tady: https://marky-books.blogspot.cz/2017/03/muj-vysneny-cteci-koutek.html

    OdpovědětVymazat